15 Haziran 2012 Cuma

çaresizliğim fala mı kaldı?

Fal  #1
+cansu senin bu ......'la kesin bi karşılaşman var. görüyorum ya eminim konuşacaksınız bir yerde.
-imkansız.

Fal  #2
+hayatında biri var mı senin bilmiyorum ama ben burda bir çocuk gördüm çok uzun değil gibi ince boyunlu hafif göbeği var ama. oturuyo bir yerde yanına gitsen konuşucak gibisiniz. ve zaten konuşuyosunuz da deniz kenarında.
-mümkün değil.

Fal  #3
+sevinç gözyaşın var senin güzelim, bi çocukla bir şeyler konuşucaksın ve sonra o kadar mutlu olucaksın ki ağlıcaksın. sizin yollarınız birleşicek.
-çok uzak şu an.

Fal #4
+ben hayatımda senin kadar negatif bir insan görmedim. geleceği varsa da enerjinle geri göndermişsin gelmesin diye resmen. artık şu görünmez duvarlarını yık lütfen. bu cocugun aklı sana kayabilir, çok kısa zamanda bir görüşmeniz var.
-sanmıyorum.

ben seni sevmeyi seviyorum çocuk, ne kara kaşını ne kara gözünü. ha benim olsan daha da başka severim o ayrı. ama olmasan da seviyorum ben seni. sevmek çok güzel, seni sevmek çok güzel, ha bi gün de senin olursam o da süper onu da bilmiyorum sanma..

çıksın artık bu fallar.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder