26 Haziran 2011 Pazar

şoförün aniden camı açabileceğini anlat onlara..

sanırım bana da yaşayan bir şeyi sevebilme hakkını vermediler.. sevdikçe acı çekmek çünkü bu.. incir reçelini seçmişti kız, benim de bi kolyem var sanırım tek sevdiğim şey o.

çok ağladım bugün filmde.. filmi ikinci izleyişim, nerelerde ne olucaını çok iyi bilmeme rağmen o hale geldim işte.. şimdi de halil sezai dinleye dinleye yazıyorum bu satırları.. neden yazdığımı da bilmiyorum ya.. apartman boşluğunda çığlık atmak gibi bişey.. sesin dönüp dolaşıp, duvarlara çarpıp çarpıp yine senin kulaklarında çınlıyor. seni senden başka duyan yok yani. ya da duyan çok da, neyse işte.. ne de olsa apartman boşluklarına genelde hep tuvalet camları bakar :) (alakasız bi benzetme belki ama, alakalı gözüken hiçbişey yok şu an)

-Bir şeyler söylemem gerekiyor dimi ?
+ Gerekmiyor. Bir şey söylemek sana göre değil. Sen bir şey söylemeden gidersin di mi? Hem de öyle bir gidersin ki, bırak yaşamayı insanın nefes alması bile yarım kalır. Sen o kadar bir şey söylemeden gidersin ki üstüne milyonlarca şey söylenir.


2 yorum:

  1. sen sıkıntı gavuzuna düşmüşşünde haberin yok...

    YanıtlaSil
  2. gavuz değil de havuz olabilir o.

    YanıtlaSil