26 Kasım 2012 Pazartesi

in vino veritas!!

annemin kuzeninin kolunda görmüştüm bu sözün dövmesini, yaklaşıp sessizce gerçek şarapta gizlidir demişti çok beğenmiştim, ben de şarap içip gizli olan gerçekleri bulmalıyım diye düşünmüştüm. sonraları pek sevemedim şarabı, yaş ilerledikçe yakışıyo sanırım kadeh ele. ne güzel içtim bu akşam.. cumartesi sabahı kapımın çalmasıyla başlayan depresyondan kurtuluşum iki gündür devam ediyor. Ahsenim burda, altından kalkamadığım bir aşkın yükünden beni kurtarmak için gelmiş, babam: " bence seni kimse çözemez, biraz zor olur seni çözmek" dese de Ahsen beni çözdü yine. aşkı gördü, oğlak burcu kadınını gördü, inadımı ve bi yandan inançsızlığımı gördü. güzel bir şeyler olabileceğine beni inandırmak isteyen çok şu günlerde, ama hayatımda hiç vazgeçemediğim bir inançsızlık var, her şeyin en kötüsü olacağını düşünmek ve evreni buna şartlamak üzerine yaşıyor gibiyim. belki bu sefer evren de bana bi kıyak geçer.
kasımda aşk başkadır geyikleriyle ilgili 1 kasım 2012 de attığım tweeti unutamıyorum, bu kasım da ruhiyle inanılmaz bir birlikteliğim olacak diyordum, ruhi beni terketti, çünkü ben başkasına aşık oldum, canlı, kanlı, gerçek. adı var, varlığı tam karşımda.. tek kelimeyle korkunç, çünkü ben hayatta hiçç bir şeyden ondan korktuğum kadar korkmadım. gitmesinden korkuyorum, gülmemesinden, okuldaki şu son senemde onsuz geçen her andan korkuyorum. bunları ona söyledim, hatırlayıp hatırlamadığından emin bile değilim, korkunun da ecele bir faydası yok ama Bilkent, ah Bilkent, gider ayak beni düşürdüğün hallere gülüyorsan eğer şimdiden söyleyeyim, HİÇ KOMİK DEĞİL..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder