31 Ağustos 2013 Cumartesi

korkularımın üstüne yürüyorum :))

her şeyden önce, artık homelesslardan çok daha az korkuyorum!

gerçekten söyledikleri gibiymiş alışmakla alakalı her şey biraz, birinci haftamın sonundayım ve geceleri ben merdivenleri çıkana kadar taksi beklediği sürece hiç bir sorunum kalmadı! gündüz tek başıma sokaklarda çılgınlar gibi geziyorum düşünün ahahah :D

ben ingilizceyi hazırlık senemde OC dizisini izleyerek öğrendim, günde 6 bölüm izleyip sonra marrisayı summerı ryanı sethi rüyamda görürdüm, seth bebesiyle öpüşmüşlüğüm bile vardı! neyse burda tanıdığım ilk amerikalının orange countyden olması yine ve yine doğru yerde olduğumun göstergesi bence, hele ki çocuğun thanksgiving için bizi orange countydeki evine davet edip hep birlikte hindi yeriz demesi! tam bir bebiş allahııım! sanırım en çok görmek istediğim yerde, en güzel amerikan geleneğini yaşayabilirim :D sahip çıkalım.

alkol! aman allahım, bottle of Jack is 19,99! biranın falan barlarda, publarda 2 ila 3 dolar olması olayından bahsetmiyorum bile. sürekli içebilirim sanırım, Berkeley çok pahalı olur diyenlere de burdan el sallıyorum! we are not livin' in SF, it's Berkeley bitchh :D

heh bi de dün sevimli ev arkadaşlarımla bir alışveriş merkezine gittik, ankuvayla bilkent centerın birlikte olduğu kadar büyüklükte ve içerde ingilizce konuşan nerdeyse yok. bi zenci aile ve benim dışımda çekik olmayan da yok (tamam biraz abartıyo olabilirim çekik olmayan 10 kişi görmüşümdür!) kendilerine bir hayat kurmuşlar orda ve içinde bir çekik migrosu var! aman allahım hayatımda görmediğim sebzeler, garip meyveler, ÜÇ koca reyon noodledan sonra alakasız bir yerde 2 koca reyon noodle daha! deniz ürünlerinden bahsetmiyorum bile, benim sadece belgesellerde falan görüp izleyebildiğim şeyleri suyun içinden kendileri alıp poşete koyuyolar, İŞTAHLA! neyse bu konuyu da kapamak istiyorum artık!

ha tabi bi de ben buraya okumaya gelmiştim! okul çok kolay, şimdilik tabi, ama sistem Bilkent'le tamamen aynı o yüzden çok tanıdık geldi, sanırım pek zorlanmıcam o konuda. sooooo PARTEYYY HARDD then!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder