6 Eylül 2013 Cuma

homesickle birlikte gelen ağızla içememe sorunsalı.

sabah sabah bilkent işletme mezunları buluşmasının fotolarıyla uyandım dün, ağlamak istedim. o kadar çok özledim ki heeepsini :( neyse ilk gol oydu sanırım. 1-0 yenik başladım güne daha yatağımdan kalkmadan.

sonra derse gittim, öğle arası oldu ne yielim o mu bu mu derken hadi Türk restoranına gidelim dediler, bi kısmımız gittik, mantı yedim sizin oralarda yediğinizden gram farkı olmayan bir mantı yedim, daha bile güzeldi belki! köfte yediler aman allahım inanılmaz güzel kokuyodu, pide falan geldi, efes pilsen içtiler falan. işte o bana ikinci gol oldu. HOMESICK!

neyse sonra düzeldim, akşam partiye gittim ve yine ağzımla içmeyi unuttum. bişi yapmadım ama valla bak. burda ağzımla içmesem bile telefonumu unutuyorum kimseye bulaşmıyorum en fazla gittim sızdım kanapede, insanlar bana su falan getirdi arada bir yaşayıp yaşamadığımı kontrol etti o kadar. ama benim de sebeplerim var ya durup dururken oyle olmadım kii! 1-mantıdan sonra hiçbişi yemedim hatta hala hiçbişi yemedim 1 saat sonra 24 saattir hiçbişi yemeyen insan olucam. 2- 6 saat dersim vardı ki sanmayın dersler 50dk aralar 10 dk, hayır 3saat+3saat o üç saatin içinde biyerlerde 15dk ara veriolar saolsunlar. 3- birazcık özlem başladı, minnacık ama. 4- bi de tabii ki bunların hepsi bahane gereksiz içtim. ahahah olsun bak bu sabah iyiyim. böyle işte.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder