19 Eylül 2013 Perşembe

ya olmasaydın?


kaç kere sildim tekrar yazdım bu ilk cümleyi bilmiyorum, sanırım böyle başlamak en iyisi. İlk cümlem garip oldu ve ikinci de aynı yolda. Mesela bugün buraya yazdığım şeyi anlayabilir misiniz? hayatınızda birini hiç bu kadar sevebilir misiniz bilmiyorum ama deneyin nolur. öyle biri düşünün ki anne yarısı dediğiniz bir meleğin canı kanı, peki boyle birini nasıl sadece kuzen olarak görebilirsiniz ki, bizim kuzenlerimizle diğer kuzenlerin oyu bir mi? :D 

öyle birini düşünün ki her şeyiniz olsun, ablanız, arkadaşınız, dostunuz, anneniz, kuzeniniz ve tabii ki PRENSESİNİZ. 

öyle birini düşünün ki öz kardeşinizden bir gram ayırmıyorsunuz, gülüyorsunuz, ağlıyorsunuz birlikte. Ödüllü güneş kremleriyle güneşleniyor o güneşin altında biralar içip her şeye gülüyorsunuz.

öyle birini düşünün ki, onun evine gittiğinizde ondan çok sizin eviniz oluyor onun yaşadığı yer. ondan ne kadar uzaktaysanız o kadar onun yanında olmak istiyorsunuz. Elif ablamın benim için yerini, önemini, anlamını bilmeyen yoktur sanırım. Cansu'yu tanıyorum diyorsanız evet kesin tanıyosunuz Elif ablamı!











öyle birini düşünün ki, dünyanın en güçlü kadınlarından biri! dünyanın en güzel kahkaha atan kadınlarından biri ki öyle güzel gülüyo ki Nezomun kahkaları da aynı anda kulaklarımda oluyo, kimbilir belki de biraz da o yüzden Elif ablam her an gülsün istiyorumdur.

mesela ben yoğurtsuz yapamam, ve koca bir kalıp ezine peynirsiz de.. 1 aydır burdayım ve onlarsız bile yaşamayı öğrendim şimdiden ama Elif ablamsız olmuyo, mesela ailesinden uzak ülkelerde yaşayan insanları düşünüyorum da hiç mi birini bu kadar sevmiyolar? nasıl yapabiliyolar? delirmek üzereyim, pardon zaten beni siz delirtmiştiniz unuttum!! saat farkına alıştım, sevdiğim herkesi özlemeye alıştım, Elif ablamsızlık çok zor be hacılar, bi de yanımıza Nilsuyu verin tamamdır! 

duygulandım! bugün her şeye ağlayasım var. ama en çok da bugün istanbulda olamadığıma ağlamak istiyorum. amaa napıcam ağlamıcam! Ya olmasaydın? böyle bir ihtimal varken sadece bir senecik yanında olamıcam diye ağlamıcam! ya bir ömür birbirimizi hiç tanımasaydık? ya başkasının kuzeni olsaydın? off çok korkunç! COCUYANLAR COCUNANLARI ASLA UNUTMAZLAR ELİF ABLA!!!!!




İYİ Kİ COCUDUUN, İYİ Kİ COĞDUN :D














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder