27 Aralık 2010 Pazartesi

je veux! istiyorum! mi va! ve dahası...

ah biz kadınlar! hayatımız yoluna girdikçe daha çok istiyoruz. aklımızı takıcak şeyler azaldıkça fazla, daha fazla istiyoruz.. kimseyi bunaltmadan ama kendi kendimize, kendimizle savaşarak.. bu aralar çok duyuyorum okuyorum ve hissediyorum bu olayı! İstemek! birilerini, bişeyleri, zaman zaman daha da içten gülmeyi.. bi yazı okudum paylaşmak lazım.. en çok evet iste buuuu diye bağırdığım yerlerini..

Birinin kadını olmak istiyorum!
Başka hiç kimse tarafından dokunulmamak, konuşulmamak, bakılmamak hatta!
Biraz korunmak, biraz şımarmak...
Bir kaç çeşit yemek yapmak, 'Bestekar' (evet burayı ben değiştirdim) caddesinde sıkı sıkı elini tutmak, belki film izlemek..
küçük ama zor heveslerim var!
Neden mi? Herkesin eli tutulmaz, herkesle film seyredilmez, herkesin kadını olunmaz! çünkü!!
Sabahları uyandığımda “günaydın sevgilim” mesajları görmek istiyorum telefonumda. Gün içinde özlediğim birisi olsun istiyorum. Özlemek istiyorum birini. Çok özlersem dayanamayıp gidip sarılmak istiyorum. Dayanamamak istiyorum!
Birini sevmek istiyorum; hiç kimseyi sevmediğim gibi, biri sevsin istiyorum beni, hiç sevilmediğim gibi...
“Biliyo musun ne oldu?” ile başlayan heyecanlı cümlelerimin sonuna kadar tahammül etsin istiyorum biri bana. Mutlaka ipe sapa gelmez bir şey olmuştur ama dinlesin sonuna kadar.
Birinin elini tutmakla, birinin elini, sıkı sıkı tutmak arasında çok fark var!
Ve ben elini sıkı sıkı tutmayacağımı bildiğim hiç kimseyle Bestekar caddesine gitmeyeceğim!
Heyecanla ve özene bezene olmadıktan sonra kimseye yemek yapmayacağım!
Repliklerin bir anlamı yoksa, kimseyle film seyretmeyeceğim...

işte bu evet işte buuu :) bazen sizin hislerinizi sizden daha iyi anlatanları bulduğunuzda onlara teşekkür etmek istersiniz o haldeyim işte.. bi de bi şarkı var onun da nakaratı beni benden alıyo hemen yazalııııım;

je veux d'l'amour, d'la joie, de la bonne humeur, ce n'est pas votre argent qui f'ra mon bonheur, moi j'veux crever la main sur le coeur papalapapapala allons ensemble découvrir ma liberté, oubliez donc tous vos clichés, bienvenue dans ma réalité !

burda da ablamız aşk istiyomuş sevgi istiyomuş espri anlayışı istiyomuşş.. kim kaybetmiş ki biz bulalım :) ben bi ara bulurum sandım da yine mualllaklardayım..sakinim sessizim kendi halimdeyim.

ama size bir şey söyleyeyim mi? Bu sefer çok istiyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder