3 Aralık 2010 Cuma

haftasonları!

benim için hayat perşembe akşamı başlar.. pazartesi günleri yaşadığım ders yükü ne kadar fazla olsa da bunu unutur ve boş günüm olan cumanın keyfine bakarım. genelde bestekardayım ve geçen cumanın üzerinden tam bir hafta geçmişş! bu akşam birşey yapmak isteyip istemediğimi sorguluyorum şu an koltuğuma kurulmuş vaziyette. geçen haftasonu çok yoğun geçti çünkü 3 gün 3 ayrı koşturmaca.. dinlenmek mi lazım bunun üzerine mi gitmek bilemiyorum..

ceren istanbula gitti 3 gün evimle başbaşayım.. istediğim her şeyi yapabileceğim 3 günüm var önümde. evi kirletmemek kaydıyla! haha.. haftasonu kolik oldum sanırım çok seviyorum yaahu.. bi de şu sınavlar olmasaydı iyiydi. pazartesi lab var çarşamba istatistik ve cumartesi accounting hepsine bi çalışmak lazım gerilimm! of içim karardı GG izlemeliyim sanırımm. xoxo!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder