2 Mart 2011 Çarşamba

küçük Ayşe, napıyosun bize söyle!!!

21 Ocak 2011 Cuma akşamı.. Kardeşimin doğum günü olmasına rağmen büyük bir bencillikle kendi doğum günümü kutlamak için taksime gidişim.. Vapur iskelesindeyim, saatlere alışık olmayan bünyem acaba kaçırdım mı? saat kaçta acaba? gibi sorularla can çekişirken bakıyorum herkes bekliyo Karaköy vapurunu "aman ohh kaçırmamışım" diye bir sevinç.. bi kız görüyorum saat 7 de taksime gitmeye çalışıyo, voleybolcu, antremanı varmış.. o da beni görünce kalkıp koşuyo bana doğru Cansu ablaaaa diye.. sarılıyoruz.. her istanbula gelişimde görüşmek istediğimiz ama zamanın karmaşasında hiç görüşemediğimiz Ayşemm.. Nilsunun çocukluk arkadaşı, gözümüzün önünde büyüdüler, annelerimizin gözlerinin önünde büyüdük hep birlikte.. sonra ne olduysa oldu Nilsuyla Ayşe darıldı birbirlerine.. annemle Zeyno haftanın minimum 2 günü falan hala birlikteler ama.. çocuklarının kararlarına saygı duyup bu konuya hiç karışmamayı seçtiler.. Nilsu gözümün önünde Ayşe sayıklarken ben de pek sesimi çıkarmadım çünkü biliyorum ki bir gün gelir yine her şeyy düzelir. çocukluk arkadaşlıkları öyle çabuk yıpranmaz. neyse Ayşe beni çok sever bilirim ben de en az onun beni sevdiği kadar severim onu.. aklı başındadır, olgundur, komiktir ve çok güzel Cansu abla der bana :) bütün yol konuştuk Ayşeyle bi ben anlattım bi o anlattı güldük güldük.. çok da güzel güler ayşe!


neyse bir telefon geldi bugün annemden.. sana gündüz söylemek istemedim okulda kötü olma diye ama cansucum ayşe beyin kanaması geçirdi.. ameliyatı çok zordu ama güçlü kızımız şimdi iyi.. sen de sakın korkma tamam mı? cümle kuramadığınız, cümle kurmayı bırak ses bile çıkaramadığınız anlar olur ya hani öyleydim.. 16 yaşında bu yaşadığına mı üzülmeliydim, yoksa genç yaşının onu hemen ayağa kaldırabilecek olmasına mı sevinmeliydim.. bilemedim.. hiç bilemedim..


bu kısmı fazla uzatmak istemiyorum. çünkü yarını da atlattıktan sonra Ayşe kuzum evine dönecek ve bi daha bizi hiç korkutmayacak. bütün duaları okuyup uyuyacak bu gece herkes; hemen iyileşsin ve ben istanbula ilk gidişimde hemen Ayşe'ye koşayım diye..


Seni çok seviyorum Ayşe kız! Seni çok seviyoruz!!!


1 yorum:

  1. geçmiş olsun canım.benzer bir şey ilkokul d arkadaşımın başınada geldi sonra sapasağlam döndü evine bir daha sorun yaşamadan.eminim güzel Ayşe de sapasağlam ve mutlu olacaktır.

    YanıtlaSil