18 Mayıs 2011 Çarşamba

dur dur dur dur yapma öyle! gitmem yanından!

hakkında her şeyi duymak istiyorum
bu aşk diil de nedir?
aklımda hep yine görmek
yine öpmek filaaaannn.

her şeyi tek tek anlat istiyorum
bu aşk diil de nedir?
aklimda hep yine görmek
yine öpmek filan...

nil yazmış yinee.. çok şapşal bu kızın şarkıları ama bende anıları çoktur nille büyüdüm ben her salak kız gibi :D onda da var biraz delilik çünkü.. ama çok sevdim bu şarkısını! seray ve bilge dışında derdimin ne olduğunu bilen yok ve kanımı akıtsalar yine de bilemez kimse.. ama bu haldeyim işte.. Hakkında her şeyi duymak istiyorum ve aklımda hep yine görmekkkk yine öpmeek filaann!!! Kalbim en son ne zaman böyle çarptı ben hatırlamıyorum. ve evet çok çaresizim! :D sanırım ben bunu seviyorum, hayır ben bunu diil onu seviyorumm!!!

senden önce herr şeyi silmek istiyorum!
bu aşk diil de nedir?
aklımda hep yine görmek
yine öpmek filan...

sadece adını duymak istiyorum!
bu aşk diil de nedir
aklımda hep yine görmek
yine öpmek filan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder