6 Mayıs 2011 Cuma

ne bu lan!

şanslı masada hissediyorum kendimi. kameralar beni çekiyo, bi anda gülerken bi anda düşen yüzüme insanlar bi yerlerden gülüyo.. ben bi yerlerde içiyorum, ben bi yerlerde gülüyorum ve ben bi yerlerde içim kanaya kanaya ağlıyorum. mevsimler dönünce yaza, pişman bi ben varım buralarda..

pişmanlık... ah sen nasıl bişeysin ben unuttum seni. kimsin ya da kimdin nerden geldin nereye gidiyosun? tıpkı kendimi unuttuğum gibi. yok arayıp ağladığım adam yok. çıkmıyo telefonlarıma konuşmuyo benimle. napıyorum ben, neden her sevdiğim en uzağımda? ne zaman bu hale geldim ben? sanırm sen gittin gideli.. okuyup okumadığından da emin değilim artık. o kadar yoksun ki. o kadar yoksun ki. yoksun ya!

yine çekip gidesim var. burda olmak güzel, burda olmak çirkin.. sen güzel, ben çirkin.. bu bir yalan bu bir ceza.. naptım ki ben sana? adam ol, duy bunu, oku bunu ve bul beni! söyle bana ne yaptım ben sana! ne ne ne ne neeeee ne yaptım ya!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder