7 Aralık 2011 Çarşamba

şimdi anladım!

senior yılımın ilk günü, ilk dersi "business law" diğer bir deyişle Ticaret hukuku.. ay dünyalar şirini bir kadın hocamız, demez mi bu dersi türkçe yapıcam ve yoklama almıyorum. 220 kişilik derse her hafta 20-30 kişi gidiyormuş aldığım haberlere göre. ben ilk iki hafta gittim yok sonra sarmadı beni. 4 bucuk saat sonra midtermüm var bu dersten ve derse gidenlerden bulduğum bir iki not ve hiçbişi açıklamayan slaytlar dışında elimde var sıfır. kazanılmış haklar, tazminler, nisbi bilmemneler falan.. ay sevmedim kısacası ve a kişisinin b kişisinden satın alıp çürük getirdiği mandalinaların bana kattıgı tek şey çalışırken yediğim, yerken mutlu olduğum çürük olmayan mandalinalar. hukuk okuyanlara acıyorum, hatta acıdığım bir çok insanın hukuk okuyo olması şu sınava çalışırken anlattı bana her şeyi. yazık onlara. onlara sahip çıkalım onlar bizim komşumuzz deddeeciiiiimm!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder