6 Mayıs 2013 Pazartesi

iyi ki!


-10 kere nefes al ver. Olmuyorsa 30'a kadar say. Olmuyorsa beni ara!  
-whatsapp bazen bozuluyor panikleme!    
-Günaydın de ve gülümse.
-Kçk Grzkl!

Ahsen boşuna seninle uğraşıyo, sen umutsuz vakasın bence diyen babama inat senelerdir yanımdasın. Kardeşim, dostum, arkadaşım hatta yeri geliyo (aslında her zaman :D ) psikoloğum oluyosun. Hayatta herkesin başına gelemicek bişeydi bu. İlkokul, ortaokul, lise derken yıllarımızı birlikte geçirdik beni burda en az yalnız bırakan insan olarak hatıra kayıtlarıma geçtin, Ankaradaki evin oldum, istanbuldan gelen ailem oldun. sabrın, sakinliğin, huzurun bana neler öğretti bilemezsin, gerçekten birini sevip her şartta koşulda yanında olmak çok özel bir şey ve sen bunu senelerdir benden hiç esirgemedin. Ben ki yazarım bilirsin, yazamıyorum, gözlerim doluyor boğazıma bir yumru oturuyor. seneler süren ayrılığımızın son haftalarındayız. 5 yılı tüketmiş iki insan için benim 1 sene dünyanın öbür ucuna gidiyo olmam hiç bir şey farkındayım. o yüzden onu ayrılıktan saymıyorum bile ben :) yanında olamadım sarılamadım öpemedimm ama sana söz bu senin yanında olamamalarımın son anları. bir ömür çekiceksin bu hastalıklı aşık kızdan, bu deli sorunlu kızdan, bu fevri kızdan, sinirli kızdan :) ama sana söz veriyorum benim de ömrüm yettiğince yanında olucam.

unuttum sandın di mi? di mi? dün gece aramadığım için, bütün gün yazmadığım için, her gün konuştuğum senle konuşmadığım için. ama unutmadım sadece evime gelip bilgisayarımın başına geçiip bunları yazmayı bekledim. 10 kere nefes aldım verdim, olmadı 30a kadar saydım ama yine de kendimi tuttum ve aramadım!

iyi ki varsın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder