23 Ocak 2011 Pazar

Anne Ben Obsesif Kompulsif Oldum!

"bir duygudurum bozukluğudur. tedavisi zordur çünkü bu insanlar sabit fikirlidir ve içlerinde öyle bir dünya kurarlar ki tutarlılığı karşısında afallarsınız. zararları kendilerinedir." ( http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=3689901)

Ekşi sözlüğü bu yüzden seviyorum işte. Ben göğüsümü gere gere obsesif kompulsifim diyemem arkadaş. Ama çok büyük bir gururla takıntılıyım abi ben diyebiliyorum. Sanırım durumu tıp jargonunda aktarınca sıkıntı oluyor. Neyse ama artık odamdan salona doğru koşup, anneciğim anneciğim biliyo musn ben obsesif kompulsif oldum diyebilirim. Saçma sapan çelişkilerim başladı, demin obsesif kompulsifim diyemem diyodum, şimdi salona koşuyorum!!! ne demiş sevgili yazarlarımızdan biri? bu insanlar sabit fikirlidiir!! burda da çelişmişim kendimle hem sabit fikirliyim diyorum hem de yorumlar güzel ben artık obsesifim diyorum. neyse sonuç olarak ben artık obsesif olduğumu kabullendiğime göre hiç beni kandırmaya çalışmayın. :) bir başka yaklaşım daha var sözlükte hoşuma giden. Sonuç olarak hepsi beni yeni hastalığıma sıkı sıkıya bağlıyo. neden mi? Çünkü ben şiirsel olan her şeyi severim :D

"bu, düşünüldüğü gibi bir bozukluk değil, insanları 'doğruyu' bulma yolunda hatalar yapmaya zorlayan özel bir yetenektir. örneğin, motorsiklete binmiş bir çift aşık düşünün. arkada oturan kadın, 'eğer sevgilim bir daha ki ışıklara kadar bana dikiz aynasından bakmazsa, beni sevmiyor demektir' şeklinde düşünüp, istediği olmayınca da gerçekten kendini motorsikletten atıverir. burada sorgulanan 'sevgi' değil, sevginin obsesif bir koşula bağlanmasıdır. kısaca bozukluk değil şiirseldir obsesif kompulsiflik..." ( http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=3066241)

İşte böyle benim mini mini takipçilerim. Okuyup bitirdiğinizde ne yazmış la bu deli diye sorup okurken geçirdiğiniz zamana lanet edeceğiniz bir yazı yazdım. Siz bu satırları okurken ben de başka şeyler okumakta olucam. Okumak güzel şey hepimizin popisi bir! neyse bayaa saçmaladım, ki saç malanmaz taranır! Uzun uzun yazmak isterdim ama gidip telefonumun koyduğum yerde olup olmadığını kontrol etmem lazım. Sizi seviyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder